Suárez baví celý internet. Takto skritizoval hlavného rozhodcu po včerajšom stretnutí !

21.02.2018

Luis Suárez je známou kontroverznou osobu vo svete futbalu, ktorá ma svedomí už nejeden incident. Medzi jeho najväčšie prehrešky minulosti patrili pohrýznutia súperov, za čo utrpel už niekoľkokrát dištanc. Sám hráč sa ale vyjadril, že toto vo svojej kariére už nikdy nespraví a zatiaľ svoje slovo drží statočne. 

V posledných rokoch ho ale sprevádzajú časté simulovania, o ktoré sa pokúša skoro každý zápas. Inak tomu nebolo ani vo včerajšom zápase Ligy Majstrov, keď Barcelona nastúpila na pôde londýnskej Chelsea. Zápas sa skončil nerozhodne 1:1 a konečný stav stretnutia nahráva určite viac do karát Kataláncom. Tí berú tento výsledok po nevýraznom výkone všetkými desiatimi, no odveta sľubuje ešte zaujímavú zápletku. 

Moment, ktorý vyvolal veľkú vlnu nevôle u fanúšikov Chelsea, sa odohral v druhom polčase, keď sa snažil práve Suárez pretlačiť v šestnástke súpera cez Antonia Rüdigera do šance. Ten ho ale od lopty rázne odstavil, za čo žiadal Uruguajčan pokutový kop. Hlavný arbiter ale všetky jeho námietky zamietol a po ráznych protestoch mu dokonca udelil aj žltú kartu.

To samozrejme ešte viac rozhnevalo 31-ročného útočníka, ktorý svoju frustráciu neskrýval ani po zápase. "Akonáhle sa lopta ku mne dostala, tak mi moju rovnováhu narušil Rüdiger. Snažil som sa zostať na nohách, ale náraz ma zrazil na zem. Rozhodca sa ale rozhodol inak a tak som chcel vybojovať aspoň loptu naspäť." Opakovaný záber však Suáreza usvedčil, že nie všetko bolo podľa jeho slov, veď posúďte sami.


© 2012 Peter Ondruš. Hlavné námestie 5, Bratislava, 811 01
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky